
KONTAKT
|
RAPID Sp. z
o.o.
Siedziba
firmy / Firmensitz:
Skrzynki 4
63-520 Grabów nad Prosną
Tel PL: +48 697 679 931
Tel DE: +49 151 456 45105
E-Mail:biuro@rapid-24.pl
KRS#: 0000818596
REGON#:
385056835
NIP# (EU-VAT#):
PL8992873220
Prezes zarządu / Vorstandsvorsitzender:
Michał Krawczyk
Oferujemy serwis 24/7/365
|
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU!
WIR SUCHEN
MITARBEITER!
|
|
|
|
Stopka redakcyjna / Impressum
RAPID Sp. z o.o.
Siedziba firmy / Firmensitz:
Skrzynki 4 63-520 Grabów nad Prosną
Tel PL: +48 697 679 931
Tel DE: +49 151 456 45105
E-Mail:biuro@rapid-24.pl
KRS#: 0000818596
REGON#: 385056835
NIP# (EU-VAT#): PL8992873220
Prezes zarządu / Vorstandsvorsitzender:
Michał Krawczyk
Polityka prywatności / Datenschutz
[PL]
W poniższym tekście chcielibyśmy poinformować o rodzaju, zakresie i
celu gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych na naszej stronie
internetowej. W przypadku dalszych pytań dotyczących ochrony danych w
związku z naszą stroną internetową prosimy o kontakt z naszym
inspektorem ochrony danych:
1. nazwa i dane kontaktowe administratora i inspektora ochrony danych
spółki
Rapid Sp. z o.o.
Michał Krawczyk
Skrzynki 4 63-520 Grabów nad Prosną
Tel PL: +48 697 679 931
Tel DE: +49 151 456 45105
E-Mail:biuro@rapid-24.pl
Możesz skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem
Rapid Sp. z o.o.
Michał Krawczyk
Skrzynki 4 63-520 Grabów nad Prosną
Tel PL: +48 697 679 931
Tel DE: +49 151 456 45105
E-Mail:biuro@rapid-24.pl
2. gromadzenie danych, przetwarzanie danych, wykorzystywanie danych
a) Podczas odwiedzania naszej strony internetowej
Odwiedzając naszą stronę internetową, użytkownik przesyła dane do
naszego serwera internetowego za pośrednictwem przeglądarki
internetowej (ze względów technicznych). Następujące dane są
rejestrowane podczas trwającego połączenia w celu komunikacji między
przeglądarką internetową użytkownika a naszym serwerem internetowym
- Data i godzina żądania
- Nazwa i adres URL żądanego pliku
- Strona internetowa, z której zażądano pliku (adres URL odsyłacza)
- Status dostępu (plik przesłany, pliku nie znaleziono itp.)
- Używana przeglądarka internetowa i system operacyjny
- Pełny adres IP komputera żądającego
- Ilość przesłanych danych
Ze względów bezpieczeństwa technicznego, w szczególności w celu obrony
przed próbami ataków na nasz serwer internetowy, dane te są przez nas
przechowywane przez krótki okres czasu. Na podstawie tych danych nie
jest możliwe zidentyfikowanie poszczególnych osób. Dane nie są
przetwarzane w celach statystycznych, nie są porównywane z innymi
bazami danych ani przekazywane osobom trzecim, nawet we fragmentach.
Powyższe dane są przetwarzane przez nas w następujących celach
- Zapewnienie płynnego połączenia ze stroną internetową,
- Zapewnienie wygodnego korzystania z naszej strony internetowej,
- analiza bezpieczeństwa i stabilności systemu oraz
- do innych celów administracyjnych.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. f
RODO. Nasz uzasadniony interes wynika z celów gromadzenia danych
wymienionych powyżej. W żadnym wypadku nie wykorzystujemy zebranych
danych do wyciągania wniosków na temat osoby użytkownika. Gromadzenie
tych danych jest również niezbędne do prawidłowego świadczenia naszych
usług internetowych. Korzystanie z naszej strony internetowej oznacza
zatem zgodę na przechowywanie i wykorzystywanie wyżej wymienionych
danych.
b) Kontaktowanie się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej
Jeśli użytkownik skontaktuje się z nami za pośrednictwem poczty
elektronicznej, będziemy gromadzić, przetwarzać i wykorzystywać jego
dane osobowe (adres e-mail, imię i nazwisko oraz numer telefonu, jeśli
dotyczy) wyłącznie w celu przetworzenia zapytania. Usuwamy dane zebrane
w tym kontekście, gdy ich przechowywanie nie jest już konieczne lub
ograniczamy ich przetwarzanie, jeśli istnieją ustawowe obowiązki
przechowywania. Przetwarzanie danych w celu skontaktowania się z nami
odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. a RODO na podstawie
dobrowolnie udzielonej zgody.
c) Przekazywanie danych osobowych
Podczas przetwarzania żądania użytkownika może być konieczne
przekazanie przez nas jego danych osobowych innym spółkom
stowarzyszonym Grupy Elevion lub zewnętrznym usługodawcom, którzy
działają wyłącznie w naszym imieniu. Wymagamy, aby wszystkie spółki
stowarzyszone Grupy Elevion i jej zewnętrzni dostawcy usług
wykorzystywali dane osobowe użytkownika wyłącznie zgodnie z naszymi
instrukcjami i zgodnie z niniejszą polityką prywatności oraz wymogami
prawnymi dotyczącymi przetwarzania zamówień (w rozumieniu art. 28
RODO). Dane osobowe nie będą przekazywane do lokalizacji poza UE/EOG.
Ponadto nie przekazujemy danych osobowych stronom trzecim ani nie
sprzedajemy ani nie wypożyczamy danych bez zgody użytkownika. W związku
z tym przekazujemy dane osobowe użytkownika stronom trzecim tylko
wtedy, gdy
- użytkownik wyraził na to wyraźną zgodę zgodnie z art. 6 ust. 1 zdanie
1 lit. a RODO,
- ujawnienie zgodnie z art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. f RODO jest
niezbędne do dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń prawnych i
nie ma powodu, aby zakładać, że użytkownik ma nadrzędny interes
zasługujący na ochronę w nieujawnianiu jego danych,
- w przypadku, gdy istnieje prawny obowiązek przekazania danych zgodnie
z art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. c RODO, a także jest to prawnie
dopuszczalne i konieczne do przetwarzania stosunków umownych z
użytkownikiem zgodnie z art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. b RODO.
3. Pliki cookie
Używamy wyłącznie tak zwanych sesyjnych plików cookie lub tymczasowych
plików cookie, tj. plików cookie, które są przechowywane tylko
tymczasowo na czas korzystania z naszej strony internetowej. Pliki
cookie to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na dysku twardym
przypisanym do używanej przeglądarki i za pośrednictwem których pewne
informacje przepływają do podmiotu, który ustawia plik cookie (w tym
przypadku do nas). Pliki cookie nie mogą wykonywać programów ani
przenosić wirusów na komputer użytkownika. Są one używane w celu
uczynienia strony internetowej bardziej przyjazną dla użytkownika i
ogólnie skuteczną. Sesyjne pliki cookie przechowują tak zwany
identyfikator sesji, za pomocą którego różne żądania z przeglądarki
mogą być przypisane do wspólnej sesji. Umożliwia to rozpoznanie
komputera użytkownika po powrocie na naszą stronę internetową. Sesyjne
pliki cookie są usuwane po wylogowaniu lub zamknięciu przeglądarki.
Użytkownik może skonfigurować ustawienia przeglądarki zgodnie ze swoimi
życzeniami i na przykład odmówić akceptowania plików cookie stron
trzecich lub wszystkich plików cookie. Zwracamy uwagę, że użytkownik
może nie być w stanie korzystać ze wszystkich funkcji tej witryny.
4 Śledzenie strony internetowej
Szanujemy prywatność naszych klientów, przyjaciół i odwiedzających.
Dlatego nie używamy programów analitycznych ani innych technik do oceny
zachowania użytkowników.
5. Wtyczki mediów społecznościowych
Nie używamy żadnych wtyczek mediów społecznościowych na naszej stronie
internetowej.
6. aktywne komponenty
Na naszej stronie internetowej nie używamy żadnych aktywnych
komponentów, takich jak aplety Java lub kontrolki Active X. JavaScript
jest wymagany do zapewnienia funkcji wyszukiwania. Jeśli użytkownik
wyłączył obsługę JavaScript w swojej przeglądarce internetowej, funkcje
te nie będą dostępne lub będą dostępne tylko w ograniczonym zakresie;
korzystanie z naszej strony internetowej jest jednak nadal możliwe.
7 Prawa osób, których dane dotyczą
Użytkownik ma prawo
- żądania informacji o swoich danych osobowych przetwarzanych przez nas
zgodnie z art. 15 RODO. W szczególności możesz zażądać informacji o
celach przetwarzania, kategorii danych osobowych, kategoriach
odbiorców, którym Twoje dane zostały lub zostaną ujawnione, planowanym
okresie przechowywania, istnieniu prawa do sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu, istnieniu prawa do odwołania,
pochodzeniu Twoich danych, jeśli nie zostały przez nas zebrane, oraz
istnieniu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania i,
w stosownych przypadkach, istotnych informacji na temat jego szczegółów;
- zgodnie z art. 16 RODO, do niezwłocznego żądania poprawienia
nieprawidłowych lub niekompletnych danych osobowych przechowywanych
przez nas
- zgodnie z art. 17 RODO, do żądania usunięcia przechowywanych przez
nas danych osobowych, chyba że przetwarzanie jest niezbędne do
korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji, do wypełnienia
obowiązku prawnego, ze względu na interes publiczny lub do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych
- zgodnie z art. 18 RODO, do żądania ograniczenia przetwarzania danych
osobowych użytkownika, jeżeli użytkownik kwestionuje prawidłowość
danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale użytkownik odmawia
ich usunięcia, a my nie potrzebujemy już tych danych, ale są one
potrzebne użytkownikowi do dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń
prawnych lub użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z
art. 21 RODO;
- zgodnie z art. 20 RODO, do otrzymania swoich danych osobowych, które
nam dostarczyłeś, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym
się do odczytu maszynowego formacie lub do zażądania przekazania ich
innemu administratorowi danych
- zgodnie z art. 7 ust. 3 RODO, do cofnięcia udzielonej nam zgody w
dowolnym momencie. Konsekwencją tego jest to, że nie możemy już
kontynuować przetwarzania danych opartego na tej zgodzie w przyszłości
oraz
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 RODO. Co do
zasady, użytkownik może skontaktować się z organem nadzorczym właściwym
dla jego zwykłego miejsca zamieszkania lub miejsca pracy lub dla
siedziby naszej firmy.
Aby skorzystać ze swoich praw, nie jest wymagany żaden specjalny
formularz, wystarczy zadzwonić do nas pod numer +49 151 456 45105 lub
napisać na nasz adres albo skontaktować się z nami lub naszym
inspektorem ochrony danych pocztą elektroniczną: biuro@rapid-24.pl.
8. prawo do sprzeciwu
Jeśli dane osobowe użytkownika są przetwarzane na podstawie
uzasadnionych interesów zgodnie z art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. f RODO,
użytkownik ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych
osobowych zgodnie z art. 21 RODO, pod warunkiem, że istnieją ku temu
powody wynikające z jego szczególnej sytuacji lub sprzeciw jest
skierowany przeciwko reklamie bezpośredniej. W tym drugim przypadku
użytkownik ma ogólne prawo do sprzeciwu, które zostanie przez nas
wdrożone bez określania konkretnej sytuacji.
Aby skorzystać z prawa do sprzeciwu, należy zadzwonić do nas pod numer
+49 151 456 45105 lub napisać na nasz adres albo skontaktować się z
nami lub naszym inspektorem ochrony danych pocztą elektroniczną:
biuro@rapid-24.pl.
9 Bezpieczeństwo danych
Podjęliśmy szeroko zakrojone środki techniczne i organizacyjne w celu
ochrony przechowywanych przez nas danych osobowych przed nieuprawnionym
dostępem i niewłaściwym wykorzystaniem. Dostęp do środków
bezpieczeństwa jest możliwy tylko dla kilku specjalnie upoważnionych
osób, które są zaangażowane w techniczną, handlową lub redakcyjną
obsługę serwerów. Nasze procedury bezpieczeństwa są regularnie
weryfikowane i dostosowywane do postępu technologicznego. Jeśli mimo to
dojdzie do naruszenia ochrony danych osobowych użytkownika, powiadomimy
go o tym niezwłocznie w niezbędnym zakresie. Podczas odwiedzania naszej
witryny stosujemy szeroko rozpowszechnioną metodę SSL (Secure Socket
Layer) w połączeniu z najwyższym poziomem szyfrowania obsługiwanym
przez przeglądarkę użytkownika. Z reguły jest to szyfrowanie
256-bitowe. Jeśli przeglądarka użytkownika nie obsługuje szyfrowania
256-bitowego, zamiast tego używamy technologii 128-bitowej v3. To, czy
dana strona naszej witryny jest przesyłana w postaci zaszyfrowanej,
można rozpoznać po zamkniętym symbolu klucza lub kłódki na dolnym pasku
stanu przeglądarki.
Oferujemy HTTPS z Perfect Forward Secrecy i aktualnym protokołem
szyfrowania TLS 1.2 jako szyfrowanie transportu dla naszej strony
internetowej. Zalecamy aktualizowanie przeglądarki internetowej w celu
zapewnienia bezpiecznego przesyłania danych podczas transportu. W
przypadku korzystania z formularzy kontaktowych treść zebranych danych
formularza jest również przesyłana do nas w postaci zaszyfrowanej.
Tylko my jesteśmy w stanie odszyfrować te dane.
10. aktualność i zmiany niniejszej polityki prywatności
Niniejsza polityka prywatności jest aktualna i została ostatnio
zaktualizowana w maju 2025 roku.
Zmiana niniejszej polityki prywatności może okazać się konieczna w
związku z dalszym rozwojem naszej strony internetowej i usług lub ze
względu na zmiany wymogów prawnych lub urzędowych. Dostęp do aktualnej
polityki prywatności można uzyskać i wydrukować w dowolnym momencie na
stronie internetowej.
[DE]
Mit dem nachfolgenden Text möchten
wir Sie über
die Art, den Umfang und die Zwecke der Erhebung und Verwendung
personenbezogener Daten auf unserem Internetauftritt unterrichten.
Sollten darüber hinaus Fragen zum Datenschutz im Zusammenhang mit
unserem Internetauftritt auftreten, so können Sie sich an unseren
Datenschutzbeauftragten wenden:
1. Name und Kontaktdaten des für die Verarbeitung Verantwortlichen
sowie des betrieblichen Datenschutzbeauftragten
Rapid Sp. z o.o.
Michał Krawczyk
Skrzynki 4 63-520 Grabów nad Prosną
Tel PL: +48 697 679 931
Tel DE: +49 151 456 45105
E-Mail:biuro@rapid-24.pl
Unseren betrieblichen Datenschutzbeauftragten erreichen Sie unter:
Rapid Sp. z o.o.
Michał Krawczyk
Skrzynki 4 63-520 Grabów nad Prosną
Tel PL: +48 697 679 931
Tel DE: +49 151 456 45105
E-Mail:biuro@rapid-24.pl
2. Datenerhebung, Datenverarbeitung, Datennutzung
a) Bei Besuch unserer Webseite
Wenn Sie unsere Webseiten aufrufen, übermitteln Sie (aus technischer
Notwendigkeit) über Ihren Internetbrowser Daten an unseren Webserver.
Folgende Daten werden während einer laufenden Verbindung zur
Kommunikation zwischen Ihrem Internetbrowser und unserem Webserver
aufgezeichnet:
• Datum und Uhrzeit der Anforderung
• Name und URL der angeforderten Datei
• Internetseite, von der aus die Datei angefordert
wurde (Referrer-URL)
• Zugriffsstatus (Datei übertragen, Datei nicht
gefunden, etc.)
• verwendeter Webbrowser und verwendetes
Betriebssystem
• vollständige IP-Adresse des anfordernden Rechners
• übertragene Datenmenge
Aus Gründen der technischen Sicherheit, insbesondere zur Abwehr von
Angriffsversuchen auf unseren Webserver, werden diese Daten von uns
kurzzeitig gespeichert. Ein Rückschluss auf einzelne Personen ist uns
anhand dieser Daten nicht möglich. Die Daten werden nicht zu
statistischen Zwecken verarbeitet Ein Abgleich mit anderen
Datenbeständen oder eine Weitergabe an Dritte, auch in Auszügen, findet
nicht statt.
Die genannten Daten werden durch uns zu folgenden Zwecken verarbeitet:
• Gewährleistung eines reibungslosen
Verbindungsaufbaus der Website,
• Gewährleistung einer komfortablen Nutzung unserer
Website,
• Auswertung der Systemsicherheit und -stabilität
sowie
• zu weiteren administrativen Zwecken.
Die Rechtsgrundlage für die Datenverarbeitung ist Art. 6 Abs. 1 S. 1
lit. f DSGVO. Unser berechtigtes Interesse folgt aus oben aufgelisteten
Zwecken zur Datenerhebung. In keinem Fall verwenden wir die erhobenen
Daten zu dem Zweck, Rückschlüsse auf Ihre Person zu ziehen. Die
Erhebung dieser Daten ist zudem für die ordnungsgemäße Bereitstellung
unseres Webdienstes für Sie erforderlich. Die Nutzung unserer Website
gilt folglich als Zustimmung zur Speicherung und Nutzung Ihrer
vorbezeichneten Daten.
b) Ihre Kontaktaufnahme per E-Mail
Soweit Sie sich per E-Mail an uns wenden, werden wir Ihre
personenbezogenen Daten (Ihre E-Mail-Adresse, ggf. Ihr Name und Ihre
Telefonnummer) allein zum Zweck der Bearbeitung Ihrer Anfrage erheben,
verarbeiten und nutzen. Die in diesem Zusammenhang anfallenden Daten
löschen wir, nachdem die Speicherung nicht mehr erforderlich ist, oder
schränken die Verarbeitung ein, falls gesetzliche
Aufbewahrungspflichten bestehen. Die Datenverarbeitung zum Zwecke der
Kontaktaufnahme mit uns erfolgt nach Art. 6 Abs. 1 S. 1 lit. a DSGVO
auf Grundlage Ihrer freiwillig erteilten Einwilligung.
c) Weitergabe von personenbezogenen Daten
Für uns kann es bei der Bearbeitung Ihres Anliegens erforderlich sein,
Ihre personenbezogenen Daten an andere verbundene Unternehmen der
Elevion Gruppe oder an externe Dienstleister, weiterzugeben, die
ausschließlich in unserem Auftrag handeln. Wir verlangen von allen
verbundenen Unternehmen der Elevion Gruppe und seinen externen
Dienstleistern, dass diese Ihre personenbezogenen Daten ausschließlich
konform mit unseren Vorgaben und im Einklang mit dieser
Datenschutzerklärung sowie den gesetzlichen Anforderungen zur
Auftragsverarbeitung (i.S.d. Art. 28 DSGVO) verwenden. Eine
Übermittlung von personenbezogenen Daten an Stellen außerhalb der
EU/des EWR findet nicht statt.
Im Übrigen geben wir ohne Ihre Veranlassung personenbezogene Daten
weder an Dritte weiter noch verkaufen oder vermieten wir Daten. Wir
geben Ihre persönlichen Daten also nur an Dritte weiter, wenn:
• Sie Ihre nach Art. 6 Abs. 1 S. 1 lit. a DSGVO
ausdrückliche Einwilligung dazu erteilt haben,
• die Weitergabe nach Art. 6 Abs. 1 S. 1 lit. f DSGVO
zur
Geltendmachung, Ausübung oder Verteidigung von Rechtsansprüchen
erforderlich ist und kein Grund zur Annahme besteht, dass Sie ein
überwiegendes schutzwürdiges Interesse an der Nichtweitergabe Ihrer
Daten haben,
• für den Fall, dass für die Weitergabe nach Art. 6
Abs. 1 S. 1 lit.
c DSGVO eine gesetzliche Verpflichtung besteht, sowie dies gesetzlich
zulässig und nach Art. 6 Abs. 1 S. 1 lit. b DSGVO für die Abwicklung
von Vertragsverhältnissen mit Ihnen erforderlich ist.
3. Cookies
Wir setzen nur sogenannte Session-Cookies bzw. temporäre Cookies ein,
also solche, die ausschließlich für die Dauer Ihrer Nutzung auf unserer
Internetseite zwischengespeichert werden. Bei Cookies handelt es sich
um kleine Textdateien, die auf Ihrer Festplatte dem von Ihnen
verwendeten Browser zugeordnet gespeichert werden und durch welche der
Stelle, die den Cookie setzt (hier durch uns), bestimmte Informationen
zufließen. Cookies können keine Programme ausführen oder Viren auf
Ihren Computer übertragen. Sie dienen dazu, das Internetangebot
insgesamt nutzerfreundlicher und effektiver zu machen. Session-Cookies
speichern eine sogenannte Session-ID, mit welcher sich verschiedene
Anfragen Ihres Browsers der gemeinsamen Sitzung zuordnen lassen.
Dadurch kann Ihr Rechner wiedererkannt werden, wenn Sie auf unsere
Website zurückkehren. Die Session-Cookies werden gelöscht, wenn Sie
sich ausloggen oder den Browser schließen.
Sie können Ihre Browser-Einstellung entsprechend Ihren Wünschen
konfigurieren und z. B. die Annahme von Third-Party-Cookies oder allen
Cookies ablehnen. Wir weisen Sie darauf hin, dass Sie eventuell nicht
alle Funktionen dieser Website nutzen können.
4. Website-Tracking
Wir respektieren die Privatsphäre unserer Kunden, Freunde und Besucher.
Deshalb verwenden wir keine Analyse-Programme und andere Techniken zur
Auswertung des Nutzungsverhaltens.
5. Social Media Plug-Ins
Wir verwenden im Rahmen unseres Webangebotes keine Social Media
Plug-Ins.
6. Aktive Komponenten
Wir verwenden im Rahmen unseres Webangebots keine aktiven Komponenten
wie Java-Applets oder Active-X-Controls. Für die Bereitstellung der
Suchfunktion wird JavaScript benötigt. Sollten Sie JavaScript in Ihrem
Internetbrowser deaktiviert haben, so stehen Ihnen diese
Funktionalitäten nicht oder nur in beschränktem Umfang zur Verfügung;
eine Nutzung unserer Webseite ist dennoch möglich.
7. Betroffenenrechte
Sie haben das Recht:
• gemäß Art. 15 DSGVO Auskunft über Ihre von uns
verarbeiteten
personenbezogenen Daten zu verlangen. Insbesondere können Sie Auskunft
über die Verarbeitungszwecke, die Kategorie der personenbezogenen
Daten, die Kategorien von Empfängern, gegenüber denen Ihre Daten
offengelegt wurden oder werden, die geplante Speicherdauer, das
Bestehen eines Rechts auf Berichtigung, Löschung, Einschränkung der
Verarbeitung oder Widerspruch, das Bestehen eines Beschwerderechts, die
Herkunft ihrer Daten, sofern diese nicht bei uns erhoben wurden, sowie
über das Bestehen einer automatisierten Entscheidungsfindung
einschließlich Profiling und ggf. aussagekräftigen Informationen zu
deren Einzelheiten verlangen;
• gemäß Art. 16 DSGVO unverzüglich die Berichtigung
unrichtiger oder
Vervollständigung Ihrer bei uns gespeicherten personenbezogenen Daten
zu verlangen;
• gemäß Art. 17 DSGVO die Löschung Ihrer bei uns
gespeicherten
personenbezogenen Daten zu verlangen, soweit nicht die Verarbeitung zur
Ausübung des Rechts auf freie Meinungsäußerung und Information, zur
Erfüllung einer rechtlichen Verpflichtung, aus Gründen des öffentlichen
Interesses oder zur Geltendmachung, Ausübung oder Verteidigung von
Rechtsansprüchen erforderlich ist;
• gemäß Art. 18 DSGVO die Einschränkung der
Verarbeitung Ihrer
personenbezogenen Daten zu verlangen, soweit die Richtigkeit der Daten
von Ihnen bestritten wird, die Verarbeitung unrechtmäßig ist, Sie aber
deren Löschung ablehnen und wir die Daten nicht mehr benötigen, Sie
jedoch diese zur Geltendmachung, Ausübung oder Verteidigung von
Rechtsansprüchen benötigen oder Sie gemäß Art. 21 DSGVO Widerspruch
gegen die Verarbeitung eingelegt haben;
• gemäß Art. 20 DSGVO Ihre personenbezogenen Daten,
die Sie uns
bereitgestellt haben, in einem strukturierten, gängigen und
maschinenlesebaren Format zu erhalten oder die Übermittlung an einen
anderen Verantwortlichen zu verlangen;
• gemäß Art. 7 Abs. 3 DSGVO Ihre einmal erteilte
Einwilligung
jederzeit gegenüber uns zu widerrufen. Dies hat zur Folge, dass wir die
Datenverarbeitung, die auf dieser Einwilligung beruhte, für die Zukunft
nicht mehr fortführen dürfen und
• gemäß Art. 77 DSGVO sich bei einer Aufsichtsbehörde
zu beschweren.
In der Regel können Sie sich hierfür an die Aufsichtsbehörde Ihres
üblichen Aufenthaltsortes oder Arbeitsplatzes oder des Sitzes unseres
Unternehmens wenden.
Die Einhaltung einer besonderen Form für die Ausübung Ihrer Rechte ist
nicht erforderlich, rufen Sie uns an unter +49 151 456 45105 oder
schreiben Sie an unsere Adresse oder kontaktieren Sie uns oder unseren
Datenschutzbeauftragten per E-Mail: biuro@rapid-24.pl
8. Widerspruchsrecht
Sofern Ihre personenbezogenen Daten auf Grundlage von berechtigten
Interessen gemäß Art. 6 Abs. 1 S. 1 lit. f DSGVO verarbeitet werden,
haben Sie das Recht, gemäß Art. 21 DSGVO Widerspruch gegen die
Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten einzulegen, soweit dafür
Gründe vorliegen, die sich aus Ihrer besonderen Situation ergeben oder
sich der Widerspruch gegen Direktwerbung richtet. Im letzteren Fall
haben Sie ein generelles Widerspruchsrecht, das ohne Angabe einer
besonderen Situation von uns umgesetzt wird.
Möchten Sie von Ihrem Widerspruchsrecht Gebrauch machen, rufen Sie uns
an unter +49 151 456 45105 oder schreiben Sie an unsere Adresse oder
kontaktieren Sie uns oder unseren Datenschutzbeauftragten per E-Mail:
biuro@rapid-24.pl
9. Datensicherheit
Zum Schutz Ihrer bei uns vorgehaltenen personenbezogenen Daten vor
unberechtigtem Zugriff und Missbrauch haben wir umfangreiche technische
und organisatorische Maßnahmen getroffen. Der Zugriff auf die
Sicherungsmaßnahmen ist nur wenigen besonders befugten Personen
möglich, die mit der technischen, kaufmännischen oder redaktionellen
Betreuung der Server befasst sind. Unsere Sicherheitsverfahren werden
regelmäßig überprüft und dem technologischen Fortschritt angepasst.
Sollte es dennoch zu einer Verletzung des Schutzes ihrer
personenbezogenen Daten kommen, werden wir Sie im Rahmen des
Erforderlichen unverzüglich benachrichtigen. Wir verwenden innerhalb
des Website-Besuchs das verbreitete SSL-Verfahren (Secure Socket Layer)
in Verbindung mit der jeweils höchsten Verschlüsselungsstufe, die von
Ihrem Browser unterstützt wird. In der Regel handelt es sich dabei um
eine 256 Bit Verschlüsselung. Falls Ihr Browser keine 256-Bit
Verschlüsselung unterstützt, greifen wir stattdessen auf 128-Bit v3
Technologie zurück. Ob eine einzelne Seite unseres Internetauftrittes
verschlüsselt übertragen wird, erkennen Sie an der geschlossenen
Darstellung des Schüssel- beziehungsweise Schloss-Symbols in der
unteren Statusleiste Ihres Browsers.
Als Transportverschlüsselung bieten wir für unseren Webauftritt HTTPS
mit Perfect Forward Secrecy und das aktuelle Verschlüsselungsprotokoll
TLS 1.2 an. Wir empfehlen Ihnen, Ihren Internetbrowser auf dem
aktuellen Stand zu halten, so dass für eine sichere Übertragung Ihrer
Daten auf dem Transportweg gesorgt ist. Sollten Kontaktformulare
verwendet werden, werden die erhobenen Formulardaten auch inhaltlich
verschlüsselt an uns übermittelt. Die Entschlüsselung dieser Daten ist
nur uns möglich.
10. Aktualität und Änderung dieser Datenschutzerklärung
Diese Datenschutzerklärung ist aktuell gültig und hat den Stand Mai
2025.
Durch die Weiterentwicklung unserer Website und Angebote darüber oder
aufgrund geänderter gesetzlicher beziehungsweise behördlicher Vorgaben
kann es notwendig werden, diese Datenschutzerklärung zu ändern. Die
jeweils aktuelle Datenschutzerklärung kann jederzeit auf der Website
von Ihnen abgerufen und ausgedruckt werden.
|
|
|